Pevným tělem proti vánočnímu přibírání

Ach ty Vánoce. Jde sice o moc krásný a příjemný svátek, ale přípravy na něj již tak krásné nejsou a jeho dopady na naše tělo nemusí být také nejpříjemnějším překvapením. Je totiž dost pravděpodobné, že až si stoupnete na váhu, zjistíte, že na ní přibylo nějaké to kilo navíc. Jak proti těmto nepříjemnostem bojovat? Jak přes Vánoce a zimu nepřibrat? Řešením může být zpevnění těla již před svátky. Vaší motivací může být nadělit si krásné, zpevněné tělo pod stromeček.

Nejčastějším novoročním předsevzetím je přání zhubnout, což je z velké časti dáno i přes svátky nabytými kily, kterých se po svátcích samozřejmě chceme zbavit. Ona přibraná kila nejsou však jen důsledkem Vánoc, ale také důsledkem celého zimního ročního období. Příčinou je nedostatek pohybu a špatné stravovací návyky. Komu by se taky chtěla do toho mrazu ven a kdo by mohl odolat vánočnímu cukroví či silvestrovským chlebíčkům?

Pokud si však letos nechcete na Nový rok přát, abyste zhubli, pak byste s tím měli něco dělat, například byste měli začít cvičit. Zpevnění těla je nejlepší prevencí projevu přibírání.

liposukce

Photo Credit: andrv3l411b via Compfight cc

Zahřát, protáhnout a cvičit

V první řadě se zahřejte. Díky zahřátí totiž začne vaše tělo spalovat a posilování bude účinnější. Samotným posilováním se nemusí vaše tělo rozehřát na správnou tepovou frekvenci, při které dochází ke spalování.

Cvičení je také lepší, když se protáhnete. Díky protažení si aspoň neublížíte. Bez něj si můžete natáhnout sval či šlachu. A hlavně vás bez něj bude bolet celé tělo.

Před cvičením si dejte pět minut aerobiku, běhu na místě, poskakování či skákání přes švihadlo. Po vydýchání si protáhněte končetiny klasickými cviky, které si určitě pamatujete ještě ze školy.

Pro tělo jako lasička

Chcete-li mít pružné a pevné tělo, pak vyzkoušejte cvik zvaný plank. Lehněte si na břicho, a pak se zvedněte na předloktí. Tělo držte po dobu 30 sekund zpevněné jako prkno. Cvik můžete opakovat, kolikrát budete chtít.

Další variantou je lehnout si na bok, zpevnit tělo a zvednou se na jednom předloktí.

Pro skálopevné břicho – sed lehy, šikmé sed lehy, svíčka, sklapovačky, simulovaná jízda na kole (ležíte na zádech a s pokrčenými koleny šlapete na kole).

Pro sexy zadeček – zanožování, dřepy, výstup na stupínek, zvedání pánve, výpady, klesání zadečku v přímém stoji rozkročném.

Pro štíhlé paže – dámský klik, klik vzad (ruce za zády, pokládáme záda, například o sedačku), cvičení s činkou.

Pro krásně tvarovaná prsa – tisknutí míčku před hrudníkem, tlačení dlaní proti sobě (taktéž před hrudníkem).

Protáhnout a padla

Po posilování se opět protáhněte, ať vám svaly nezatuhnou a druhý den vás nebolí celé tělo.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

(Spamcheck Enabled)

Nechte si sestavit jídelníček na míru od profesionálních výživových poradců!Chci jídelníček ZDARMA
+