Jak omezit projevy stárnutí a prodloužit si mládí?


Běh času zastavit nelze. Stejně tak neovlivníme genetickou výbavu, kterou jsme dostali do vínku. Zdravou životosprávou a péčí o svůj zevnějšek však můžeme vypadat a cítit se o pár let mladší, než ve skutečnosti jsme. Pojďme si prozradit pár tipů, jak ze sebe udělat tu nejlepší verzi svého já.

  1. Omlazení a vypnutí pleti

Péče o pleť by měla začít už v mladém věku, protože kůže si pamatuje vše, co na ní v mládí napácháme a ve stáří nám to vrátí i s úroky. Základním krokem v péči o pokožku je ochrana před slunečním zářením krémy s UV faktory. Sluneční záření způsobuje předčasné stárnutí a vysušení pleti. Pro navrácení ztracené hydratace je ideální si 1krát ročně zajít na hloubkovou hydrataci kyselinou hyaluronovou. Výborných preventivních účinků lze dosáhnout aplikací vlastní krevní plazmy (tzv. plazmaterapií). Toto ošetření má skvělé regenerativní a vyživující účinky. Vaše pleť se vám odvděčí skvělou kondicí a bude dlouhodobě působit mladistvým dojmem.

  1. Odstranění pigmentací, popraskaných žilek a výrůstků na obličeji i těle

Pokud jste ochranu před sluncem zanedbali a na kůži se vám objevily následky, nezoufejte. Pigmentové skvrny lze odstranit pomocí laseru nebo intenzivního pulsního světla (IPL). Tato ošetření jsou vhodná jak pro obličej, tak i ostatní místa exponovaná slunečnímu záření, jako je dekolt, paže nebo hřbety rukou. Pomocí laserového paprsku lze odstranit i rozšířené žilky, které jsou dalším projevem stárnutí kůže. Pružnost kůži navrátí laserové či radiofrekvenční omlazující ošetření, které dokážou v pleti stáhnout kolagenová vlákna a stimulovat jejich novotvorbu.

  1. Rehabilitační cvičení pro bezbolestný pohyb

Pravidelným cvičením upevníme své zdraví a tělo nám bude dlouho sloužit. Ale pozor, ne každý druh cvičení je pro nás vhodný. Špatně prováděné cviky nebo sporty jednostranně zatěžující tělo mohou vést ke zranění nebo chronickým bolestem. Proto je vhodné navštívit fyzioterapeuta, který provede komplexní kineziologický rozbor a na jeho základě nám doporučí vhodné cvičení. Zaměřuje se na odstranění funkčních poruch pohybového aparátu a zlepšení tělesné i duševní pohody.

  1. Zdravé nohy bez křečových žil

Nepodceňujte malé popraskané žilky, tzv. metličky, a objednejte se na vyšetření k cévnímu chirurgovi. Cévní obtíže nemusí odpovídat velikosti křečových žil. Rozhodující je vyšetření ultrazvukovou sondou, která odhalí, jak na tom vaše žíly opravdu jsou a určí případnou příčinu vašich obtíží. Včasnou prevencí se můžete vyhnout nákladné a nepříjemné léčbě. Neléčené křečové žíly mohou vyústit až v trombózu nebo bércové vředy. Z případné léčby křečových žil nemusíte mít strach. Moderní metody jsou šetrné, bezbolestné a nevyžadují dlouhodobou rekonvalescenci, jak tomu bylo dřív.

  1. Omlazení ženských intimních partií – estetické i funkční

Především ženy po porodech a v období klimakteria pociťují negativní změny v oblasti intimních partií, které jim vadí z estetického hlediska, ale často s sebou přináší i nepříjemné pocity a bolesti. Tyto obtíže mohou bohužel vést až v rozpad partnerského soužití, protože ženy se často potýkají se ztrátou sexuálního požitku a trpí pocity méněcennosti. Plastická gynekologie se právě těmito druhy obtíží zabývá. Využívá k tomu chirurgické, ale i nechirurgické postupy například laser nebo aplikaci kyseliny hyaluronové. Mezi nejčastější zákroky patří zúžení vaginy a poševního vchodu, zmenšení stydkých pysků, léčba inkontinence či zpevnění hráze a svalů pánevního dna.

  1. Krásný úsměv

Kouření, pití kávy a černého čaje, nedostatečná zubní hygiena se dříve či později projeví na vašich zubech. Pravidelná návštěva dentální hygienistky odstraní nedokonalosti na zubech, s kterými si sami doma neporadíte, a zároveň vás naučí, jak si zuby správně čistit. Pokud vás trápí křivé, nevzhledné zuby nebo vám dokonce nějaký chybí, neodkládejte návštěvu stomatologa. Čím déle s návštěvou zubního lékaře otálíte, tím větší zásah do chrupu i do peněženky vám hrozí.

  1. Vitamínové infuze

Vitamín C hraje důležitou roli v řadě významných metabolických procesech a odstraňují škodlivé volné radikály. Denně spotřebujeme zhruba 60 mg vitamínu C, což je množství, které lze tělu dodat vyváženou stravou. Pokud jsme však ve stresu, potýkáme se s nemocí nebo psychickou zátěží, spotřeba vitamínu C významně stoupá. Vyzkoušejte vitamínovou kúru ve formě infuzí, která vám dodá vysokou dávku vitamínu C. Váš imunitní systém bude odolnější a vy se budete cítit plní energie.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

(Spamcheck Enabled)