Návyky, které se jen zdají být správné

Lidé za účelem nového, snad lepšího životního stylu dělají různé věci. My dnes probereme pár z návyků, které jsou jen zdánlivě dobré. Odstranění cukru z jídelníčku, jednotvárné cvičení, výběr špatných potravin… Chyby, které dělá nevědomky tolik lidí! Poučte se z našeho článku a zaveďte do svého života opravdu ten správný řád.

Jídla, která jsou špat

Ne vše, co je obchodníky označeno jako „celozrnné“, „bez tuku“, „bez cukru“ je opravdu dobré. Je ideální si vše zkontrolovat ve složení, popřípadě se zeptat na prodejně, jaká je pravda. Ne vše celozrnné pečivo je opravdu celozrnné – možná má semínka na povrchu, ale uvnitř jde o obyčejnou bílou, avšak dobarvenou mouku.

Lidé často naletí i nápisům „light“. Takové potraviny jsou paradoxně horší, než kdybyste si dali jogurt, ve kterém nějaký ten cukr je. Některé produkty, které mají být bez cukru, jsou zahušťovány přírodními škroby, jindy jde však jen a pouze o chemii. Záludné jsou v tomto ohledu jak jogurty, tak džusy.

Cvičíte pořád to samé?

Cvičení by mělo do svého života zařadit velké procento lidí. Vlastně, fyzická aktivita je důležitá úplně pro všechny. Není však příliš chvályhodné, pokud cvičíte šestkrát týdně pořád to samé. Pokud budete neustále tělo zatěžovat tím samým cvičením, tak partie, které namáháte, nemají čas, kdy by si oddychly a zotavily se. Tělo je potom zranitelnější. Problém je také v tom, že pokud cvičíte pořád to samé, tělo nemá žádnou výzvu a nezlepšujete se tak.

cvičení 1469538970 300x199 Návyky, které se jen zdají být správné

Sapper_Designs / Pixabay

Řekli jste NE cukrům?

Ano, cukr jistě stojí za nějakými těmi čísly, které ukazuje osobní váha. Patříte-li však mezi ty, kteří na základě mylné domněnky, že váš život bude po odstranění cukrů z vašeho jídelníčku lepší, čtěte dále! Většina jídel, která chutnají sladce a nemají obsahovat ani gram cukru, je přehlcena sladidly. Pokud organismus naplníte umělými sladidly, nezvedne se tak hladina cukru v krvi a vaše tělo bude pořád chtít cukr – budete mít na sladké pořád chuť, zvedne se celková chuť k ídlu a například hubnutí je tímto zažehnáno.

Autor článku: Nikol Sotolářová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(Spamcheck Enabled)

Nechte si sestavit jídelníček na míru od profesionálních výživových poradců!Chci jídelníček ZDARMA
+