Znáte tyto rady, kterými spolehlivě zaženete chuť na sladké?

Trpíte chutí na sladké? Nebojte, nejste v tom sami! Je spoustu lidí, kteří bojují sami se sebou, aby si nedali čokoládu, palačinky ani bonbóny, které dáváte svým dětem za odměnu. Proč se vyplatí bojovat a odolat, nebo svoji chuť ošálit? Jednoduše jde o zdraví – i zdravé potraviny jsou sladké a přitom plné vitamínů a jiných látek. Látek, které levná čokoláda kazící zuby a postavu rozhodně nemá.

sugar 1473863171 300x199 Znáte tyto rady, kterými spolehlivě zaženete chuť na sladké?

Alexas_Fotos / Pixabay

Vyčistěte si zuby

Přepadne-li vás chuť na sladké ve chvíli, kdy jste po obědě nebo večeři a víte, že prostě jíst nechcete, jednoduchým trikem, jak ošálíte své chuťové buňky, je vyčištění zubů. Pokud jste v práci nebo na cestách, stejně dobře fungují i žvýkačky nebo mentolové bonbony.

Ovoce je taky sladké!

Mnoho lidí si pod slovem „sladký“ představí jen dorty, zmrzliny, čokolády… Přitom sladká jsou i jablka, hrušky, hroznové víno… Takhle bychom mohli pokračovat téměř do nekonečna. Existuje několik druhů ovoce, které je sladké, přitom obsahuje vitamíny, které ocení váš imunitní systém.

fruits 1473863190 300x199 Znáte tyto rady, kterými spolehlivě zaženete chuť na sladké?

Couleur / Pixabay

Vytlačte tu myšlenku z hlavy

Jestli právě teď sedíte a přemýšlíte o tom, že si dáte něco sladkého hned, jak tento článek přečtete, tak na to zapomeňte. Vytěsněte tu myšlenku z hlavy a místo toho, abyste hned od počítače šli do kuchyně, vydejte se na procházku, zacvičte si… Dělejte cokoliv, co vás přiměje myslet na něco jiného.

Minerální voda umí také pomoci

V boji proti chuti na sladké pomáhá skvěle také minerální voda. Minerály, které voda obsahuje, jako například chrom, totiž stabilizují hladinu cukru v krvi, která chuť na sladké může spouštět.

mineral water 1473863224 300x200 Znáte tyto rady, kterými spolehlivě zaženete chuť na sladké?

WDnet / Pixabay

Vyměňte cukry za jiná dochucovadla

Pokud si chcete dopřát oslazený čaj nebo palačinky, vyměňte bílý cukr a marmeládu za přírodní dochucovadla, kterými může být kokosový cukr, fruktóza, med, stévie, javorový sirup, ale patří sem také skořice, jejíž výrazná chuť vás uspokojí na hodně dlouhou dobu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(Spamcheck Enabled)

Nechte si sestavit jídelníček na míru od profesionálních výživových poradců!Chci jídelníček ZDARMA
+